Портал запису

Швидкий і зручний запис на прийом

Портал запису – система, яка дозволяє впорядкувати відвідування лікаря і практично повністю виключити можливість пройти без черги.

Дане рішення має багато плюсів, з огляду на те, що сучасна людина дуже зайнятий. У будь-якому місці, де є інтернет можна прочитати і проаналізувати наявну інформацію про графіки роботи необхідних фахівців, вибрати час відвідування поліклініки і записатися на прийом.

Для взаємодії з інформаційними системами клініки в нашому сервісі передбачена можливість інтеграції, яка дозволяє обмінюватися даними про пацієнтів, записах на прийом і їх статус.

Для пацієнтів, які використовують наш сервіс для запису, система надає зручний кабінет, в якому пацієнт може планувати свої візити до лікаря, бачити результати прийомів у своїй електронній медичній картці, отримувати нагадування від доктора.

Запис пациєнта до лікаря

Основні функції програми забезпечують:

 

∴ Реєстрацію і диспетчеризацію пацієнтів по лікарях

∴ Управління чергою і завантаженістю лікарів

∴ Нагадування пацієнтам про необхідність візиту

∴ Швидку і зручну реєстрація і пошук пацієнтів

∴ Зміну графіків роботи лікарів

Переваги впровадження електронної реєстратури для поліклініки окремо і охорони здоров’я в цілому:

∴ Скорочується час очікування в черзі, адже пацієнт самостійно зможе завчасно резервувати собі прийом;

∴ Підвищується обертаність в установи за наданням допомоги і призначенням лікування;

∴ Спрощується планування робочого часу лікаря, тим самим лікар може концентруватися на прийомі кожного пацієнта і приділяти більше часу

∴ Скорочується кількість клієнтів, незадоволених сервісом установи.

Перераховувати можна ще довго, але все переваги складаються в одну лінію – дати можливість лікарям займатися своїми прямими обов’язкамилікуванням пацієнтів, а не розглядом з минулими без черги, ручним заповненням бланків і прийомом в постійній поспіху.

Переконайтеся на прикладах, як просто тепер записатися на прийом

Це лише частина можливостей програми, яка в цілому дозволяє значно спростити відвідування пацієнтами лікувально-профілактичного закладу, зробити роботу реєстратури та установи в цілому прозорою і зрозумілою для пацієнта, позбутися черг.