Покращуємо рівень користування сервісами РІМС “Медстар”

Нагадуємо, для вирішення проблемних питань, пов’язаних із роботою в медичній інформаційній системі «РІМС «Медстар», працює служба технічної підтримки. Аби кожна ситуація була вирішена позитивно та в найкоротші строки, наші фахівці самовіддано працюють, оброблячи сотні заявок щодня. Але, останнім часом, суттєво збільшилась кількість звернень на гарячу лінію. На жаль, сьогодні все більше користувачів дзвонять не для вирішення складних ситуацій, а просто для отримання консультації щодо користування тим чи іншим функціоналом програми.
Ми ретельно відслідковуємо статистику звернень до технічної підтримки. Проаналізувавши дані, ми зрозуміли – наразі суттєвий процент звернень стосується саме базових аспектів програми. Так, почастішали дзвінки від тих лікарів, які не присвятили достатньо часу вивченню системи та дзвонять просто для отримання «підказок». Як наслідок, такі звернення забирають час лікарів та пацієнтів, а також «відсувають» в чергу дзвінки інших користувачів системи, що надходять з більш серйозних питань. Крім того, навантаження на технічну підтримку збільшилось через кадрові зміни в багатьох ЛПЗ, і тепер ми отримуємо ще більше заявок на проходження багаторівневої системи навчання.
Нагадуємо, що ми регулярно проводимо вебінари для користувачів МІС «РІМС «Медстар», де фахівці навчального центру компанії «Медстар Солюшенс» детально інформують про роботу з існуючим та оновленим функціоналом. Перелік вебінарів щомісяця оновлюється на офіційному сайті компанії, реєстрація на них відбувається завчасно, про що ми інформуємо через електронну пошту. Користувачі мають необмежений доступ до навчальних матеріалів у розділах «Інструкції» та «Новини» в програмі «РІМС «Медстар», а також на YouTube-каналі. Крім того, з метою покращення навичок персоналу лікарні щодо користування системою завжди є можливість замовити додатковий навчальний курс, де кожен зможе в режимі реального часу поставити запитання фахівцям з впровадження.
Ми сподіваємось, що Ви так само розумієте цю ситуацію і тому закликаємо більш ретельно поставитись до якості знань Ваших співробітників. Для визначення статусу навичок ми готові провести тестування для користувачів і просимо Вас посприяти цьому. Адже сьогодні використання сучасних інструментів роботи, таких як МІС – це не тільки вимога держави, це крок до підвищення якості надання медичної допомоги, яким користуються в більшості країн світу.
Хочемо наголосити, що до впровадження, навчання та технічної підтримки наша компанія відноситься дуже відповідально та самовіддано, і цей процес потребує значних людських, фінансових ресурсів та витрат часу. Ми дуже сподіваємось, що користувачі із повагою та розумінням будуть ставитися до опанування програми та подальшої користувацької підтримки.
Враховуючи вищесказане, ми прийняли рішення синхронізувати всіх користувачів, які пройшли навчання, з системами технічної підтримки. Відтепер кожен вхідний дзвінок буде ідентифіковано і наші оператори будуть обробляти лише дзвінки від навчених та протестованих користувачів.
Сподіваємось на Ваше розуміння та подальшу співпрацю! Будьте здорові!

Similar Posts